Przeprowadzonych szkoleń
Pozytywnych opinii
Rekomendacji
Efektów
Synergia
Szanowni Rozwojowcy!
Jako Osoba która kieruje 73 Osobowym Zespołem, psychoterapeuta i naukowiec chciałabym zaproponować połączenie sił i pracę nad wspólnymi projektami- wiedząc że synergia zawsze jest lepsza niż pojedyncze działania.
Zadzwoń, napisz, umówmy się i porozmawiajmy o Twoich planach biznesowych lub zapytaj o szkolenie, o którym myślisz dla swojej firmy.
Po tej rozmowie, wymianie wiadomości sam będziesz mógł podjąć decyzję o chęci dalszej współpracy.
A teraz o Tobie i Twojej firmie
Jak powstaje Twoja przewaga?
1. Diagnoza
Sprawdzam co warto wprowadzić, jakie strategie będą skuteczne- forma bezpłatna.
3. Dobór metod i zakresu pracy
Przedstawienie dopasowanego programu działania dla Twojej firmy i zespołu.
5. Raport końcowy
Przygotowana analiza porównawcza pomiędzy tym jak to wyglądało na początku, a jak to wygląda aktualnie.
6. Weryfikacja
Sprawdzamy efektywność przeprowadzony działań- omówienie raportu końcowego.
Działania diagnostyczne w formie 50- minutowej konsultacji online dotyczącej zapotrzebowania na szkolenie .zebrania informacji od Ciebie/ pracowników/ innych zainteresowanych Osób; w tym segmentacja rynku/ inne proponowane działania) odbywają się bezpłatnie. Jest to realizowane w celu by szkolenie zostało “stworzone na miarę”- zgodnie z Twoimi za potrzebowaniami. Nie będę czytać Ci książki ze slajdów, nie będę prezentować teorii bez możliwości wdrożenia jej w realne pomysły Twojej firmy. Zadzwoń, napisz, umówmy się i porozmawiajmy o Twoich planach biznesowych lub zapytaj o szkolenie, o którym myślisz dla swojej firmy.
Po tej rozmowie, wymianie wiadomości sam będziesz mógł podjąć decyzję o chęci dalszej współpracy.
Nasza strategia jest możliwa jeśli:
– Jesteś Osobą która ceni sobie rozwój zawodowy i osobisty;
– Chciałbyś spróbować wyjść ze swojej strefy komfortu i spróbować nowych, lepszych rozwiązań;
– Jesteś przedsiębiorcą szukającym pomocy w usprawnieniu działań swojej firmy.
Nie, Jeśli:
– Sprzedajesz produkty niskiej jakości lub usługi niskiej jakości;
– Potrafisz pisać skuteczne teksty ofertowe;
– Nie jesteś gotowy na zmianę swojego sposobu myślenia;
– Nie jesteś wstanie odważyć się myśleć inaczej.
Zarządzanie Zespołem Pracowników
Szkolenia
REZULATY PROJEKTU
Poznamy
- Rola Menedżera w organizacji, jak kształtuje się przywództwo.
- Role przywódcze w przewodzeniu zespołem.
- Dobór stylu zarządzania do różnych typów podwładnych – elastyczność.
- Ideę kwadratu pełnej ekspresji. Skuteczna informacja zwrotna.
- Jak skutecznie delegować zadania oraz jak rozliczać z ich realizacji.
Przećwiczymy
- Jak budować efektywną komunikację w zespole.
- Rozpoznanie etapów rozwoju pracownika i dostosowanie do niego stylu zarządzania.
- Trudne rozmowy Menedżera.
- Sposoby radzenia sobie z barierami komunikacyjnymi.
Wdrożymy
- Zasady skutecznego feedbacku.
- Komunikację nastawioną na porozumienie.
- Działania niezbędne do zbudowania własnego autorytetu.
- Zasady współpracy i określimy wartości zespołowe.
- Sposoby budowanie zaufania w zespole.
Program Zarządzanie
Mapa Stylów i Ról Zarzadzania
Autorskie narzędzie diagnozujące style i role kierownicze. Uczestnicy wypełniają kwestionariusz diagnostyczny i klasyfikują swoje role kierownicze i style zarządzania.
Expose Szefa
- Co daje expose szefa, kiedy powinno być prezentowane.
- Jak przygotować się do wygłoszenia i jakie treści umieścić w swoim pierwszym w życiu expose szefa. Jest to najistotniejszy element kształtujący relacje nowego szefa z swoim zespołem i podwładnymi.
- Skupimy się na specyfice expose dla swoich kolegów – czasami obecnie podwładnych (wypracowanie własnego expose), scenki (symulacja przeprowadzenia swojego expose).
Stylów i Ról Zarzadzania
Autorskie narzędzie diagnozujące style i role kierownicze. Uczestnicy wypełniają kwestionariusz diagnostyczny i klasyfikują swoje role kierownicze i style zarządzania.
Formułowanie celów Dyskusja, praca z arkuszami planowania
Uczestnicy poznają, w jaki sposób należy formułować cele oraz planować ich monitorowanie na kolejnych etapach realizacji. Uczestnicy przećwiczą sposób planowania celów metodą SMART odnosząc się do rzeczywistych ilościowych i jakościowych celów w swojej firmie.
Moduł I Komunikacja
Rozpoczęcie szkolenia
Przedstawienie się trenera i uczestników. Przedstawienie celów i agendy szkolenia. Przyjęcie zasad aktywnego uczestnictwa w szkoleniu
Gra komunikacyjna ,,Bliźniacza twierdza”
Czyli jak poprowadzić projekt, kiedy budowniczy nie widzą projektu budowli, którą przyjdzie im stworzyć z klocków – zaś architekt ma bardzo ścisłe zalecenia i wymagania? Gra skupiająca się na uczeniu zasad efektywnej komunikacji aktywnego słuchania i porządkowania chaosu komunikacyjnego. Pokazuje, co można osiągnąć poprzez sprawną komunikację, a jakie straty przynosi bałagan informacyjny i nadmierny indywidualizm w zespole. Uczy podstawowych zasad uporządkowanego i efektywnego obiegu informacji.
Techniki asertywnej komunikacyjny w praktyce.
Mini wykład i scenki.
W krótkim module trener pokazuje, zasady pracy z przedstawianymi technikami – FUKO, komunikat „Ja”, komunikacja asertywna, klaryfikacja, parafrazowanie
Następnie uczestnicy w trójkach ćwiczą używanie w realnych sytuacjach ze swojej pracy
Zasady aktywnego słuchania
Komunikacja w typologii osobowości
Mini wykład, test i scenki w trójkach podnoszące kompetencje.
Dlaczego ktoś jest dla mnie trudnym rozmówcą i nie mogę się z nim porozumieć.
Jakim jestem typem osobowości i jak to wpływa na komunikację z innymi współpracownikami.
Jak rozpoznać typ osobowości u rozmówcy Jak rozmawiać, negocjować z danym typem osobowości
Jak z nim negocjować
W podsumowaniu uczestnicy określają jak wykorzystać poznana wiedzę w praktyce
Program - Komunikacja i współpraca
Rozpoczęcie szkolenia
Przedstawienie się trenera i uczestników. Przedstawienie celów i agendy szkolenia. Przyjęcie zasad aktywnego uczestnictwa w szkoleniu.
Rola Liderów w pracy – dyskusja moderowana
Uczestnicy w dyskusji moderowanej wskazują wszystkie elementy pracy w której prawidłowa komunikacja Menedżera/Lidera wpływa na efektywność jego pracy. Kiedy Przełożony reprezentuje Firmę, a kiedy jest rzecznikiem zespołu.
Lider – jaka jest ich rola.
Jakie są wąskie gardła w komunikacji, jakie powodują problemy i jak im przeciwdziałać.
Fluktuacja – Test, dyskusja moderowana?
Dlaczego pracownicy odchodzą z firmy, co jest powodem. Na ile powodem tego jest szef i jego złe zarządzanie i komunikacja. Uczestnicy na podstawie test 12 pytań Gallupa określają te elementy które maja w ich pracy wpływ na potencjalne odejścia podległych pracowników. W dyskusji moderowanej znajdują sposoby przeciwdziałania takim sytuacjom.
Przełożony w pracy i kolega po pracy- mini wykład, dyskusja moderowana
Trener przedstawia zasady pracy z grupa w której wcześniej pracował obecny Przełożony. Jakie zasady wprowadzić jak je egzekwować? Uczestnicy w dyskusji moderowanej ustalają najbardziej efektywne zasady takiej pracy i ich wpływ budowania efektywnego zespołu.
Program - Komunikacja i współpraca
Asertywna informacja zwrotna – mini wykład, praca w trójkach, scenki w parach
Grupa poznaje zasady prowadzenie feedbacku w 5 polach – Uczestnicy ćwiczą w trójkach przekazywanie pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej, sposobów prowadzenia rozmowy korygującej.
Model kwadrat w kwadracie
co pracownik powinien utrzymać
czego powinno być więcej czego powinno być mniej
co powinien zacząć robić
jakie zachowania powinien porzucić
Odgrywanie ról i analiza z informacją zwrotną.
Symulacyjna gra komunikacyjna
Pokazuje, co można osiągnąć poprzez sprawną komunikację i zgodne nastawienie na wspólny cel, a jakie straty przynosi bałagan informacyjny i nadmierny indywidualizm w zespole. Uczy podstawowych zasad uporządkowanego i efektywnego obiegu informacji.
Narzędzia do trudnych rozmów
Uczestnicy otrzymują szablony: informacja zwrotna, pochwały, rozmowy korygującej zachowanie, negatywnej informacji zwrotnej, rozmowy dyscyplinującej, kary regulaminowej.
Moduł Komunikacja
Gra,,5 runda”
Ta gra to niezwykły i bardzo inspirujący eksperyment dotyczący ludzkich motywacji i potrzeb, oraz ich wpływu na postawę prezentowaną w sytuacji konfliktu lub negocjacji. A może to nie rywale? Może to partnerzy, którzy w tej grze po prostu kierują się inną motywacją? Czy gdyby ją zrozumieć, można by z nimi współpracować, wymienić się zasobami i osiągnąć stan „wygrana – wygrana”? Jaka jest Twoja motywacja? jakie masz potrzeby? Dlaczego zajmujesz to a nie inne stanowisko? Te trzy pytania są kluczem do zwycięstwa. Niestety niewiele grup je sobie stawia… W omówieniu trenerzy zwracają szczególną na indywidualne motywacje, a aspekt konfliktu interesów, sposoby jego rozwiązania w kontekście możliwości osiągnięcia wygranych przez cały zespół.
Co chcemy zmienić w naszej komunikacji?
Uczestnicy na slajdach na podstawie poznanych narzędzi i wniosków z gier w trzech grupach przygotowują po 3 elementy jakie należało by zmienić w sposobie komunikacji pomiędzy pracownikami, pomiędzy menedżerami, pomiędzy zespołami.
Wymieniają się slajdami wybierają po jednym najważniejszym wniosku do wprowadzenia budują plan wprowadzenia wniosku i kroki jego realizacji.
Moduł - Feedback
Rozpoczęcie szkolenia
Przedstawienie się trenera i uczestników.
Przedstawienie celów i agendy szkolenia.
Przyjęcie zasad aktywnego uczestnictwa w szkoleniu.
Rola komunikacji w pracy Kierownika,- dyskusja moderowana, gra „głuchy telefon”
Uczestnicy w dyskusji moderowanej wskazują wszystkie elementy pracy Menedżera w której prawidłowa komunikacja wpływa na efektywność jego pracy. Kiedy reprezentuje Firmę, a kiedy jest rzecznikiem zespołu.
Jakie są wąskie gardła w komunikacji, jakie powodują problemy i jak im przeciwdziałać.
Uczestnicy poznają bariery komunikacyjne, oraz zasady słuchania aktywnego i pseudo słuchania.
Szef awansowany z zespołu – mini wykład, scenki
Zasady pracy – przygotowanie spotkania pokazującego jego rolę z udziałem pracowników
Zdefiniowanie zasad kluczowych komunikowanych pracownikom
Wyrażenie własnych oczekiwań i określenie zasad pracy
Uczestnicy formułują zasady pracy i ćwiczą w trójkach jego przekaz
Symulacja komunikacyjna ,,Awaria”
Symulacja skupiająca się na uczeniu zasad efektywnej komunikacji i współpracy w zespole, wspólnego planowania zadania, aktywnego słuchania i porządkowania chaosu komunikacyjnego. Pokazuje, co można osiągnąć poprzez sprawną komunikację i zgodne nastawienie na wspólny cel, a jakie straty przynosi bałagan informacyjny i nadmierny indywidualizm w zespole. Uczy podstawowych zasad uporządkowanego i efektywnego obiegu informacji.
Moduł - Motywowanie
Ćwiczenie motywatory pracownicze – film ,,Motywowanie bez stresu” – praca w grupach
Ćwiczenie motywatory pracownicze – film „,Motywowanie bez stresu” indywidualny test motywacyjny. Uczestnicy poszukują pozafinansowych motywatorów – praca w grupach.
Poszukują sposoby ich zastosowania w prowadzonych zespołach.
Uczestnicy określają czynniki wpływające na motywację, czynniki mające pozytywny wpływ na motywację, oraz czynniki których brak powoduje demotywację pracowników.
Jak motywować pozafinansowo? Uczestnicy poznają sposoby motywacji pozafinansowej.
Motywacja „Do celu” i „Od problemu”
Jak nie generować problemów, a generować rozwiązania – mini wykład, dyskusja moderowana
Instruktor przedstawia teorię małp Onkena. W dyskusji moderowanej uczestnicy wskazują kiedy warto dawać gotowe rozwiązania a kiedy szukać rozwiązań u pracowników.
Jak wywołać motywację wewnętrzną u podległych pracowników do szukania rozwiązań pojawiających się problemów.
Jak działać w przypadkach trudnych sytuacji, sposoby radzenia sobie z nieznanym.
Demotywatory pracownicze – dyskusja przykłady z ankiety pracowniczej
Uczestnicy na podstawie własnych doświadczeń budują bazę demotywatorów pracowniczych. Omawiają jak: pomijanie w procesach decyzyjnych, lekceważenie pomysłów i sugestii pracownika, podważanie autorytetu/ośmieszanie pracownika w obecności zespołu, celowe przypisywanie zasług pracownika innym osobom może negatywnie wpłynąć na motywacje zachowania. Uczestnicy omawiają jak przeciwdziałać takim zjawiskom i jak w tym jest ich rola.
Moduł - Motywowanie
Komunikacja w motywowaniu pracownika – mini wykład ćwiczenia w trójkach
Uczestnicy poznają schemat rozmowy budującej zaangażowanie pracownika i motywację do pracy. Etap 1 – cel spotkania, Etap 2 – właściwy feedback, Etap 3 – poznanie perspektywy pracownika, Etap 4 – program naprawczy, Etap 5 – termin realizacji, Etap 6 – kontrakt psychologiczny.
Indywidualne Profile Motywacyjne: jak mogę rozpoznać, co motywuje Kowalskiego?
Indywidualny Profil Motywacyjny – narzędzie, którym zmierzymy co motywuje konkretną osobę.
8 najważniejszych typów czynników motywacyjnych: finansowe, bezpieczeństwo, relacje międzyludzkie, prestiż, rozwój umiejętności, wyzwania, decyzyjność, kariera
Jak zbudować Profil Motywacyjny w oparciu o codzienną obserwację pracownika (bez użycia testów)
Barometr Motywacji: zmierzmy motywację w zespole, by wiedzieć jak ją zwiększyć bez wydawania pieniędzy
Powiemy, jak zmierzyć zaangażowanie zespołu i satysfakcja ze stosowanych czynników motywacji pozafinansowe.
Opracujemy listę bardzo konkretnych działań (nie związanych z wydatkami), które może podjąć szef, by zwiększyć motywację zespołu – działań adekwatnych do otrzymanego wcześniej wyniku pomiaru.
Omówimy – na przykładach – praktyczne zastosowanie tych działań w codziennej pracy szefa
Moduł - organizacja pracy
Gra,,IN BASKET,, – optymalizacji zadań , wprowadzania zmian i błyskawicznego dostosowania się do aktualnej sytuacji
Gra symulacyjna, w której grupa dostaje zadanie pozornie niemożliwe. Czynności do wykonania (manualnych, decyzyjnych, kreatywnych, problemowych i technicznych) jest więcej niż dostępnego czasu, oraz rąk do pracy.
Dodatkowo, część zadań jest współzależna: realizację jednych warunkuje ukończenie innych. Sukces w tym ćwiczeniu zależy od optymalnego ustalenia priorytetów (odrzucenia mniej ważnych), zrównoważonego podzielenia zadań w zespole i optymalnego zaplanowania harmonogramu pracy.
Celem jest wygrana – zebranie jak najwięcej punktów (ale zadanie są różnie punktowane, mają różną pracochłonność i ryzyko porażki…)
Matryca Eisenhovera Mini-wykład, ćw. Indywidualne
Definicja czasu – dla jednych czas to życie, dla innych miara służąca do określania długości trwania wykonywanych czynności.
Przyjrzyjmy się jak my możemy ten czas zagospodarowywać, wykorzystywać w naszym życiu z perspektywy 2 kryteriów: ważności i pilności spraw.
Ćwiartka II – ćwiartka wysokiej jakości i efektywności. – Wykład i prezentacja narzędzi
Metoda Coveya:
Moje życiowe kredo czyli co jest dla mnie najważniejsze zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym?
Najważniejsze role, w których chcę się realizować (życie osobiste i zawodowe).
Jakie cele chcę osiągnąć w tych rolach w bieżącym roku?
Jakie działania muszę w związku z tym zaplanować w nadchodzącym tygodniu?
Ocena minionego tygodnia i wnioski.
Moduł - organizacja pracy
Ćwiartka III – „Spełnianie oczekiwań innych” – mini wykład, ćwiczenia w parach i grupach
III ćwiartka matrycy Eisenhowera to sprawy pilne ale niezbyt ważne z perspektywy realizacji twoich najważniejszych celów zawodowych i osobistych. oczekiwań innych” – Te sprawy to tzw. „,wrzuty”.
Iloma sprawami tego typu zdarzyło ci się zająć w minionym tygodniu?
Następnie uczestnicy szkolenia zapoznają się z kilkoma technikami asertywnymi, które ćwiczą w parach na swoich rzeczywistych przykładach:
Asertywna odmowa, zdarta płyta., stawianie granic.
Warsztat – ćwiczenie grupowe
Grupa w dyskusji moderowanej odpowiada na pytania:
W jakich sytuacjach, zadaniach i działaniach efektywność naszego działu/Firmy jest za niska?
Kiedy najczęściej mamy opóźnienia lub źle organizujemy nasze swoja pracę?
Jakie błędy w zarządzaniu najczęściej popełniamy? W kolejnym kroku sesji każda grupa zaprezentuje swoje przemyślenia pozostałym dwóm zespołom. Następnie zamienimy się w zespołach flipchartami i każda grupa przeanalizuje to, co wypracowali koledzy. Tym razem będzie musiała odpowiedzieć na trzy inne pytania:
Co jest przyczyną każdego z wymienionych na flipcharcie problemów? Jak możemy usprawnić naszą pracę tak, by usunąć przyczynę? Jak możemy zminimalizować negatywne skutki tego problemu/błędu?
Grupy znów zaprezentują to, co wypracowały. Efektem sesji będzie lista pomysłów na działania usprawniające pracę działu. Wspólnie wybierzemy 3 pomysły, które zdaniem zespołu powinny być najszybciej wdrożone by poprawić organizację pracy.
Zakończenie szkolenia
Podsumowanie szkolenia.
Co było dla mnie najbardziej interesujące w szkoleniu, co mnie zmotywowało?
Informacje zwrotne od uczestników oraz ankieta oceniająca szkolenie.
Rozdanie certyfikatów dla uczestników.
Zarządzanie Sobą w Czasie
Zabieramy Cię w wyjątkową podróż
01
Dzień dobry
Etap pierwszy
Na 1 etapie otrzymasz od nas ofertę cenową + propozycję zakresu merytorycznego warsztatu. Wspólnie podejmujemy decyzję o podjęciu współpracy. Etap ten kończy się podpisaniem umowy.
02
Dogłębna diagnoza potrzeb i wyzwań organizacji
Etap drugi
Po konsultacjach ze sponsorem projektu rozwojowego i zaadresowaniem wszystkich pytań, wyzwań i potrzeb w organizacji, nasi eksperci modyfikują program warsztatu ,,szytego na miarę”.
03
Badanie potrzeb i wyzwań uczestników
Etap trzeci
Trener na etapie przedszkoleniowym angażuje uczestników w proces kształtowania programu, bada ich potrzeby, indywidualne i zawodowe bariery oraz motywatory w kontekście tematu warsztatu.
Po warsztacie
04
Badanie jakości doświadczenia szkoleniowego
Etap czwarty
Po warsztacie uczestnicy otrzymują ankietę I poszkoleniową, w której mogą ocenić różne aspekty doświadczenia szkoleniowego.
05
Platforma online.4GROW.pl + nieograniczony czasowo kontakt z trenerem
Etap piąty
Chcemy wspierać uczestników naszych warsztatów w procesie wdrażania technik, narzędzi – zmian w ich życiu. Uczestnicy mogą na nas liczyć!
Warsztat w formule stacjonarnej
Na sali szkoleniowej...
Metodyka szkolenia
Praca na głębszych poziomach Trener pracuje na głębszych poziomach funkcjonowania człowieka, konfrontuje Uczestników z ich przekonaniami, zwiększa samoświadomość i buduje fundament pod trwałe zmiany zachowań.
Trener wykorzystuje różnorodne metody warsztatowo-treningowe, dopasowane do tematu i scenariusza szkolenia, m.in:
- gorące krzesło,
- odgrywanie ról i scenek,
- dyskusja moderowana,
- instruktaż,
- przykłady audio i video,
- nagrywanie kamerą video (wybrane szkolenia),
- ćwiczenia indywidualne i w grupach,
- trening ze stop-klatką na feedback,
- real Time Tasks (zadania z feedbackiem),
- gry i eksperymenty.
Szkolenia Biznesowe
Szkolenia szyte na miarę
Psycholog kliniczny
Psycholog sądowy
Psychoonkolog
Psychoterapeuta
Oferta szkolenia zamkniętego
Psycholog kliniczny
Psycholog sądowy
Psychoonkolog
Psychoterapeuta
Jak działam?
Pracuję dla Ciebie z zaangażowaniem, działając szybko i precyzyjnie
1. Zależy Ci na czasie
Pracuję dla Ciebie z zaangażowaniem, działając szybko i precyzyjnie.
2. Metody pracy
Dostosuję metody pracy do Twoich indywidualnych potrzeb, są to „szkolenia szyte na miarę”: to oznacza, że możemy wspólnie ustalić tematykę szkoleń których najbardziej potrzebujesz.
3. Ocena efektywności
Po każdym szkoleniu zamkniętym otrzymujesz raport ze szkolenia i każda osoba otrzymuje indywidualne wskazówki dotyczące swoich mocnych i słabszych stron funkcjonowania.
4. Follow-up
W każdej chwili możesz skorzystać z propozycji Follow-up, czyli połączonych treningów ze sobą i uzyskaniu raportu z zauważalnych zmian.
Każde szkolenie obejmuje:
Możliwość spotkania w firmie/w sali szkoleniowej prowadzącej;
Materiały szkoleniowe i wskazanie mocnych stron i tych które wymagają dalszej pracy (indywidualnie dopasowane do grupy szkoleniowej – „szyte na miarę”);
Dyplom ukończenia szkolenia;
Pomoc i konsultacje po szkoleniu (w formie zdalnej).
Szkolenie zamknięte
❖ Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji;
❖ To Ty decydujesz o terminie i miejscu szkolenia;
❖ Możesz skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych Twojej firmy na różnych stopniach zaawansowania;
❖ Istnieje możliwość uczestniczenia i konsultacji w trakcie spotkań biznesowych (dodatkowo odpłatne);
❖ W przypadku formy grupowej posiadasz wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Tobą indywidualnie konsultowane;
❖ Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback czy follow up.
Szkolenie 1
REGULACJA EMOCJI I PRACA Z ODCZUWANYM PRZEZ CIEBIE STRESEM
Moduł I:
Czynniki stresogenne w Twoim życiu
Moduł II:
Regulacja emocji i stosowane przez Ciebie strategie zaradcze (w tym tłumienie emocji)
Moduł III:
Droga work-life balance, czyli sztuka świadomych wyborów
Liczba osób: 6-8
Szkolenie cykliczne x 1 miesiącu (8 godzin) przez 12- miesięcy/szkolenie dwudniowe (16 godzin) x 2 miesięce przez 12 miesięcy (spotkanie co drugi miesiąc) Koszt (od osoby): 450 zł netto za jedno spotkanie (szkolenie jednodniowe) / 600 zł netto (szkolenie dwudniowe)
Szkolenie 2
MÓWCA DOSKONAŁY SZTUKA PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
Efekt szkolenia:
-Uświadomienie sobie błędów popełnianych w ramach wystąpień publicznych
-Poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie reprezentowania organizacji
Moduł I:
Tworzenia scenariusza dobrej prezentacji (2 godziny szkoleniowe)
Moduł II:
Psychografia audytorium (praca na prezentacjach klientów, 6 godzin szkoleniowych)
Moduł III:
Omówienie prezentacji i wypowiedzi publicznych (praca na materiale klienta, 8 godzin szkoleniowych)
Liczba osób: 6-8
Czas: 16 godzin warsztatowych (dwa dni warsztatowe
Koszt: 1500 zł netto (od osoby)
Szkolenie 3
PEWNOŚĆ SIEBIE W KARIERZE ZAWODOWEJ
Szkolenie pokaże Ci, jak czuć się pewnie w swoim ciele. Dowiesz się, jak wytrenować pewność siebie, aby stała się trampoliną dla Twojej kariery zawodowej.
Moduł I:
Budowanie pewności siebie poprzez wzmacnianie poczucia własnej wartości (4 godzin szkoleniowych)
Moduł II:
Jak mówić by nas słuchano? (4 godzin szkoleniowych)
Moduł III:
Praca na przypadkach/prezentacjach grupy szkoleniowej (8 godzin szkoleniowych)
Liczba osób: 6-8
Czas: 16 godzin warsztatowych (dwa dni warsztatowe)
Koszt: 1400 zł netto (od osoby)- grupa 6-8 osób
Szkolenie 4
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
Moduł I:
Zasady skutecznej komunikacji- efektywność i style komunikacji (3 godziny szkoleniowe)
Moduł II:
Techniki komunikacji ekspresyjnej i receptywnej (5 godzin szkoleniowych) HJART 499 A809
Moduł III:
Komunikacja w sytuacjach trudnych i problemowych (praca na przypadkach osób uczestniczących w grupie – czas 8 godzin szkolenia)
Liczba osób: 6-8
Czas: 16 godzin warsztatowych (dwa dni warsztatowe)
Koszt: 3600 zł netto (od osoby) – grupa 6 osób, 2900 zł netto (od osoby) – grupa 8 osób
Szkolenie 5
INTELIGENCJA EMOCJONALNA W BIZNESIE I W MOIM ŻYCIU
Moduł I:
Emocje w życiu zawodowym i prywatnym
Moduł II:
Ja a emocje samoświadomość
Moduł III:
Regulacja swoich stanów emocjonalnych
Moduł IV:
Wpływ braku regulacji emocji na konflikty w pracy i poza pracą
Moduł V:
Praca na własnych doświadczeniach życiowych
Liczba osób: 6-8
Czas: 16 godzin warsztatowych (dwa dni warsztatowe)
Koszt: 2500 zł netto (od osoby) – grupa 6 osób, 1900 zł netto (od osoby) – grupa 8 osób
Szkolenie 6
BUDOWANIE ZAUFANIA ZESPOŁU
Moduł I:
Zaufanie jako punkt budowania zespołu (2 godziny szkoleniowe)
Moduł II:
Zaufanie jako fundament do realizacji celów zespołu (2 godziny szkoleniowe)
Moduł III:
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej (4 godziny szkoleniowe)
Moduł IV:
Praca nad zaufaniem w Państwa zespole (8 godzin szkoleniowych)
Liczba osób: 6-8
Czas: Moduł I-III (jednorazowe: 8 godzin szkoleniowych)
Moduł IV (8 godzin szkoleniowych, cykliczne x1 w miesiącu)
Koszt od osoby: moduł I-III – 2000 zł, moduł IV – 300 zł
Szkolenie 7
Perfekcjonizm, czyli prawie idealne wykańczanie siebie i innych
Moduł I:
Dlaczego muszę być perfekcjonistą? Konceptualizacja strategii
nadkompensacyjnych (12 godzin szkoleniowych)
Moduł II:
Konsekwencje perfekcjonizmu w moim życiu (4 godzin szkoleniowych)
Moduł III:
Narzędzia i techniki w odpuszczaniu perfekcjonizmu i jak wtedy nadal
realizować swoje cele bez krzywdzenia siebie i innych (16 godzin szkoleniowych)
Liczba osób: 6-8
Czas: 32 godziny warsztatowych (cztery dni warsztatowe)
Koszt szkolenia (od osoby): 2500 zł netto
PAKIET TWOJE JUTRO
I Perfekcjonizm, czyli prawie
idealne wykańczanie siebie i innych
(16h- szkolenia)
II Regulacja emocji i praca z
odczuwanym przez Ciebie stresem
(16h- szkolenia)
III Budowanie zaufania zespołu
(16h- szkolenia)
Liczba osób: 3-6*
Koszt (od osoby, kwota netto): 4900
zł
PAKIET TWÓJ AWANS
I Pewność siebie w karierze
zawodowej (32h- szkolenia)
II Mówca doskonały- sztuka
prezentacji i wystąpień
publicznych (16h- szkolenia)
Liczba osób: 3-6*
Koszt (od osoby, kwota netto):
4900 zł
Kontakt
Umów się na wizytę lub wybierz szkolenie którym jesteś zainteresowany
Odpowiadam na każdą wiadomość
Jeśli chcesz skorzystać z moich usług, wziąć udział w szkoleniach psychologicznych lub skonsultować inną formę współpracy, zapraszamy do kontaktu.